Solutia de tip CRM oferita de Prodigy Software unifica toate informatiile legate de partenerii unei companii, indiferent de industria in care activeaza. Procesele departamentelor de vanzari, marketing si suport clienti sunt inter-conectate  prin intermediul functionalitatilor de tip CRM si eficientizate in vederea dezvoltarii si pastrarii loialitatii clientilor, cresterii veniturilor, furnizarii de  servicii consecvente si de calitate clientilor companiei si, in final, sa evalueze asupra caror clienti sa se concentreze, acoperind urmatoarele componente de business:

  • Front-Office – inregistrarea interactiunilor cu clientii (prezentari, intalniri de vanzari, telefoane, e-mail-uri)
  • Back-Office – activitati de marketing, prospectare, service
  • Managementul relatiilor de afaceri cu partenerii societatii
  • Analiza datelor obtinute

Rezultatele implementarii solutiei de CRM se vor regasi in eficientizarea procesului de vanzari, fructificarea noilor posibilitati de business, targetarea specifica pentru atragerea de noi clienti.

Avantajele imediate ale implementarii solutiei CRM sunt:

  • cresterea vanzarilor
  • monitorizarea activitatii agentilor
  • analiza interactiunilor cu clientii
  • optimizarea resurselor societatii
  • automatizarea si imbunatatirea procesului de vanzare
  • reducerea timpului de solutionare a cererilor clientilor
  • gestiunea integrala a unei campanii de marketing
  • cresterea productivitatii angajatilor
  • integrarea fluxurilor de lucru
  • sporirea legaturilor intre departamente

Rapoarte:

  • Realizare contracte: raportul cuprinde informatii cu privire la procentul de realizarea al contractelor existente la nivelul companiei, intr-o anumita perioada de timp. Acest raport se bazeaza pe compararea dintre datele planificate (bugetate) si informatiile valorice reale referitoare la contractele analizate
  • Analiza evenimente – interactiuni angajati/parteneri
  • Volum realizat
  • Analiza sarcini
  • Ultimele interactiuni cu partenerii
  • QuickStart

Facilitatile oferite sunt multiple: de la impartirea contactelor (clientilor) in categorii pentru a putea fi valorificate pe baza mai multor criterii de selectie pana la evidenta unor elemente detaliate, datorate facilitatii de a adauga campuri proprii si dedicate care sa poata fi valorificate in cautari, listari, analize etc. Se pot gestiona si urmari activitatile fiecarui angajat, istoricul acestora precum si perfomantele atinse in cele mai mici detalii.

Pentru a obtine date financiare despre clienti, modulul interactioneaza cu celelalte module ale Merlin ERP. Astfel, se pot accesa informatii referitoare la articolele de interes pentru un anumit partener, vanzarile dintr-o perioada selectata sau lista de preturi valabila agreata cu acesta.

Solutia CRM oferita de Prodigy Software dispune de o baza de date centralizata, in care angajatii au acces rapid la informatiile dorite, iar actualizarea datelor are loc in timp real. Acest lucru este foarte util atat pentru angajati, dar si pentru parteneri. Un agent de vanzari, spre exemplu, va putea inlocui cu succes un coleg, avand la dispozitie intreg istoricul companiei cu clientii acestuia.

Panou de acces rapid informatii partener QuickStart CRM: ofera  toate informatiile despre client centralizate, structurate, cronologice si disponibile in sistemul CRM, si astfel reduce timpul de acces la datele dorite.

Cu ajutorul calendarului actualizat, fiecare angajat poate urmari task-urile programate pentru perioada urmatoare, iar managerul poate observa gradul de incarcare al fiecarui membru al ehipei de vanzari si decide pe baza acestor informatii cui aloca sarcinile nou aparute.

Rapoarte:

  • Realizare contracte: raportul cuprinde informatii cu privire la procentul de realizarea al contractelor existente la nivelul companiei, intr-o anumita perioada de timp. Acest raport se bazeaza pe compararea dintre datele planificate (bugetate) si informatiile valorice reale referitoare la contractele analizate
  • Analiza evenimente – interactiuni angajati/parteneri
  • Volum realizat
  • Analiza sarcini
  • Ultimele interactiuni cu partenerii
  • QuickStart

O alta intrebuintare a solutiei CRM o reprezinta gestionarea proiectelor de catre Project Manager, prin atribuirea de sarcini angajatilor aflati in subordine. In cele mai multe cazuri, executarea cat mai buna a unui task de catre un angajat depinde de trasarea unei sarcini detaliate si bine structurate.

Project managerul este cel care raspunde de rezultatele proiectului si de activitatea intregii echipe, urmarind ca toate resursele implicate sa fie gestionate corect.

Decizia de alocare a unui task poate fi influentata si de gradul de incarcare a calendarului membrilor echipei in perioada urmatoare.

Inregistrarea unei sarcini noi va crea automat o alerta in calendarul executantului, dar totodata va adauga si un eveniment nou, cu informatii precum: proiect, beneficiar, prioritate, solicitant, executant, procent rezolvare, interval de desfasurare, detalii suplimentare, posibile fisiere atasate.

In cadrul unui proiect se poate urmari in orice moment statusul fiecarei sarcini, pentru a avea o imagine clara asupra evolutiei proiectului.

Datele din acest modul se bazeaza, asadar, pe informatiile colectate din alte module ale Merlin ERP cu care solutia de CRM se integreaza nativ (liste de preturi pentru parteneri, persoane de contact, oferte de vanzare, facturi de vanzare), dar si pe informatii specifice introduse in cadrul modulului.

Activitatea intreprinsa in cadrul unui proiect care se va materializa la finalizarea acestuia, spre exemplu, poate fi evidentiata prin introducerea unui eveniment CRM.

O astfel de inregistrare stocheaza informatii despre task-ul realizat, locatia unde s-a desfasurat, durata actiunii, persoana care l-a efectuat, pentru ce client, din ce categorie de evenimente face parte etc. De asemenea, i se pot atasa fisiere electronice (fotografii, documente), in ideea de a beneficia de informatii complete.

Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field

Descopera cum poate solutia noastra de CRM sa contribuie la cresterea vanzarilor

Menu