Modulul STOCURI permite evidentierea si gestionarea nomenclatoarelor de parteneri si articole, oferind utilizatorului posibilitatea organizarii evidentei acestora in functie de preferinte si specificul activitatii, sau a anumitor reguli. Modulul este destinat facturarii si evidentierii stocurilor si a miscarii acestora fiind parte a setului de baza al solutiei Merlin. Aceasta parte de baza functioneaza in stransa legatura cu modulele Contabilitate, Trezorerie, Mijloace Fixe, Proiecte si Productie. Datele principale din acest modul sunt o consecinta a operarii intrarilor si iesirilor, cat si a operarii predarilor din productia realizata. Orice document care realizeaza miscari in depozite, determina automat o legatura cu documentul primar aferent (facturi, avize, note de predare, bonuri de consum, etc.). Totodata, modulul realizeaza automat notele contabile aferente miscarilor introduse in sistem si le transmite in modulul Contabilitate.

stocuri

BENEFICIILE implementarii modulului Stocuri al solutiei MERLIN:

  1. Costuri: Reduce costurile operationale prin automatizare operatiunilor contabile legate de administrare stocurilor complexe de materii prime, materiale, produse finite, semifabricate.
  2. Timp: reducerea timpului operational
  3. Riscuri: Reduce riscurile de eroare umana (acuratetea datelor).

AVANTAJELE folosirii modulului Stocuri din MERLIN ERP:

  • Flexibilitate: configurarea nomenclatoarelor – listele ce afiseaza toti partenerii si toate articolele pot fi personalizate, in functie de nevoile fiecarei companii in parte.
  • Trasabilitate: Gestiune stocuri in depozite configurabile si transferuri intre gestiuni
  • Adaptabilitate: ofera posibilitatea inregistrarii tuturor tipurilor de documente existente
  • Automatizare: Calcul automatizat descarcare de gestiune cu generare note contabile aferente; generarea listelor de preturi generale sau specifice, in functie de parteneri.
  • Optimizare: Optimizarea stocurilor este realizata prin posibilitatea definirii, la nivel de articol, a informatiilor legate de stocul minim, optim sau maxim si de comanda minima, optima sau maxima. Cu ajutorul acestei evidente, modalitatea de gestionare a stocului sau de efectuare a comenzilor va fi facilitata.
  • Integrare cu aplicatii externe: Validarea datelor financiare ale partenerilor poate fi realizata cu ajutorul mfinante, ListaFirme, RisCo sau Vies.

Cele mai recente articole pe BLOG

Import documente

Trebuie sa inregistrati un numar mare de documente? Cu totii stim ca timpul inseamna bani. De aceea va propunem un utilitar care realizeaza importul de documente in mod automat. Implementarea…

QuickStart HR

Cu ajutorul functiei QuickStart din modulul HR al Merlin ERP se pot extrage informatii sintetizate specifice componentei de HR. Se pot accesa imediat fisele angajatilor si se pot salva in…

QuickStart CRM

Solutia CRM pe care v-o propunem unifica toate informatiile legate de partenerii unei companii, indiferent de industria in care activeaza. Procesele departamentelor de vanzari, marketing si suport clienti sunt inter-conectate¬†…
Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Avantaje

Nomenclatoare configurabile

Parteneri, categorii de parteneri, articole, categorii articole, depozite

label

Depozite

Gestiuni separate de articole, intr-unul sau mai multe depozite, dupa caz

Analiza multidimensionala

Tip CUB prin care se obtin situatii de o complexitate foarte mare

Documente de intrare

Avize de expeditie primite, bonuri fiscale de cumparare, comenzi de cumparare, oferte de cumparare, note de receptie, procese verbale primire, stocuri initiale, declaratii vamale de import, rapoarte productie, bonuri de transfer, facturi cumparare terti, confimare comanda cumparare

Documente de iesire

Avize de expeditie emise, bonuri de consum, bonuri fiscale vanzare, comenzi vanzare, oferte vanzare, facturi proforme de vanzare, facturi de vanzare intocmite, facturi de vanzare, rapoarte zilnice Z, bonuri transfer, facturi vanzare terti, confirmare comanda vanzare, procese verbale predare

fast_forward

Rapoarte

Rapoarte privitoare la articole (lista preturi, lista coduri de bare), cumparari, parteneri, stocuri, (achizitii intracomunitare, livrari intracomunitare, fisa de magazie, miscari de stoc, lista inventariere, necesar aprovizionare, balanta stocuri) vanzari, avize nefacturate, componente media, lista obiectelor de inventor, etc.

Descopera cum pot contribui solutiile noastre la dezvoltarea afacerii tale

Menu