Solutia CRM pe care v-o propunem unifica toate informatiile legate de partenerii unei companii, indiferent de industria in care activeaza. Procesele departamentelor de vanzari, marketing si suport clienti sunt inter-conectate prin intermediul functionalitatilor de tip CRM si eficientizate in vederea dezvoltarii si pastrarii loialitatii clientilor, cresterii veniturilor, furnizarii de servicii consecvente si de calitate clientilor companiei.
Functia QuickStart CRM este un tool extrem de util pentru agentii de vanzari, ce permite obtinerea facila a informatiilor centralizate privind relatia comerciala cu un anume client. Prin aceasta interfata, se pot efectua toate operatiile specifice acestui modul.
Cu ajutorul functiei QuickStart CRM se pot vizualiza imediat informatii despre clienti, ultimele evenimente, top vanzari, etc.
In functie de drepturile utilizatorului, acesta poate vizualiza atat evenimentele proprii cat si cele ale celorlalti angajati.
Cu ajutorul functiei “Evenimente” puteti inregistra interactiunile relevante intre copania dumneavoastra si partenerii de afaceri.
Pentru vizualizarea informatiilor din top vanzari, Solutia noastra de CRM propune mai multe criterii de selectie: top 10, top 20, toate sau dupa valori: peste 3M, 6M, 12M, etc. Aceste informatii pot fi vizualizate si sub forma de grafice.
Listele de preturi se pot exporta in format excel sau .pdf pentru o mai simpla transmitere pe e-mail.