Modulul HR functioneaza in stransa legatura cu modulul SALARII si pune la dispozitia celorlalte module (Stocuri, Productie, Trezorerie) datele necesare pentru operarea documentelor referitoare la personal: deconturi, facturi de vanzare ale agentilor comerciale, responsabili de proiecte, etc. In Modulul HR al solutiei Merlin ERP sunt puse la dispozitia utilizatorului atat functiile de inregistrare a fluxului de personal (intrari si plecari din companie), cat si campuri de inregistrare a datelor individuale ale salariatilor, persoane in intretinere, etc. De asemenea, modulul de resurse umane al solutiei Merlin ERP pune la dispozitie nomenclatoarele necesare gestionarii unitare a datelor introduse Meserii (nomenclatorul complet al codurilor COR), Departamente, Case de asigurari, Cetatenii, etc.

BENEFICIILE implementarii modulului HR al solutiei MERLIN:

  1. Costuri: reduce costurile prin automatizarea proceselor de HR
  2. Timp: reduce timpul aferent tuturor operatiunilor legate de administrarea personalului si raportare atat interna cat si in ceea ce priveste raportarea si comunicarea situatiilor catre inspectoratele teritoriale de munca(ITM)
  3. Riscuri: update permanent legislativ, elimina riscul de eroare umana

AVANTAJELE folosirii modulului HR din MERLIN ERP:

  • Automatizare: realizeaza o baza de date unica, completa, actualizata in timp real, care ofera toate datele relevante referitoare la angajatii companiei. Astfel se realizeaza o imagine clara, transparenta si unitara a structurii organizatorice a companiei. De asemenea, automatizarea calculului de salarii si crearea fluturasilor de salarii in aplicatie scuteste personalul de HR de munca suplimentara, imbunatatindu-i performanta profesionala si permitandu-i sa investeasca mai mult timp in modalitatile de retentie a personalului.
  • Optimizare: generarea si exportul fiselor pentru  inspectoratele teritoriale de munca (ITM), sabloane de contracte de munca, adeverinte, cereri, etc.
  • Flexibilitate: solutia permite realizarea oricator sabloane si configurari variabile legate de: tipuri de angajati; caracteristici per departamente, tipuri de contracte de munca; elemente de salariu specifice societatii
  • Integrare cu aplicatii externe: modului HR al Merlin ERP este integrat cu Registrul General de Evidenta a salariatilor (REVISAL); diferite sisteme de pontaj (cartele de acces, sisteme biometrice pontaj, etc.),  integrarea cu DukIntegrator si semnaturi electronice.
  • Fisa angajatului: Centralizarea tuturor datelor legate de angajati, pornind de la salariu net si brut, avansuri, bonusuri, taxe salariale, tichete de masa, retineri, concedii si sfarsind cu premii, certificari, obiective profesionale. Absolut toate aceste informatii sunt adunate intr-un singur loc, sub forma unei fise personale, dedicata fiecarui angajat in parte. Acest avantaj permite accesul HR-ului la date, intr-o maniera rapida si facila, optimizand modul de lucru si ajutand la o mai buna organizare a activitatii.
  • Viteza si interfata prietenoasa: faciliteaza munca HR-ului, permitandu-i acestuia sa organizeze si sa planifice cu usurinta obiectivele profesionale ale angajatilor, training-urile si evaluarile. Cu ajutorul unei aplicatii ERP, puteti realiza fise de post complexe si personalizate, intr-un interval de timp scurt.
  • Satisfactie crescuta a angajatilor prin utilizarea eficienta a tuturor caracteristicilor modulului, departamentul de HR poate actiona cu profesionalism, raspunzand in mod optim la nevoile si cerintele angajatilor.

Cele mai recente articole pe BLOG

Import documente

Trebuie sa inregistrati un numar mare de documente? Cu totii stim ca timpul inseamna bani. De aceea va propunem un utilitar care realizeaza importul de documente in mod automat. Implementarea…

QuickStart HR

Cu ajutorul functiei QuickStart din modulul HR al Merlin ERP se pot extrage informatii sintetizate specifice componentei de HR. Se pot accesa imediat fisele angajatilor si se pot salva in…

QuickStart CRM

Solutia CRM pe care v-o propunem unifica toate informatiile legate de partenerii unei companii, indiferent de industria in care activeaza. Procesele departamentelor de vanzari, marketing si suport clienti sunt inter-conectate …

Generare situatii financiare

In acest articol vom face un exercitiu simplu pentru a demonstra cat de rapid pot fi generate situatiile financiare prin intermediul modulului de contabilitate al Merlin ERP. Astfel  pentru acest…
Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field

Contracte

Prin intermediul modulului puteti crea sabloane de contracte, iar documentele scanate pot fi salvate direct in aplicatie.

Cereri

Permite definirea de sabloane pentru cereri de toate tipurile: de angajare, de incetare a activitatii sau de concediu

Management Performanta

Evaluari obtinute, obiective, istoric complet al procesului de performanta

Acte aditionale

Generarea de acte aditionale, declaratii de confidentialitate, prelungiri de contracte, modificari de durata, salarii sau functii.

Organigrama

Administrarea dinamica a personalului si o structura clara a departamentelor

Medicina Muncii

Managementul informariilor referitoare la medicina muncii la nivelul organizatiei

Adeverinte

Modulul HR al Merlin ERP genereaza si stocheaza adeverinte generale sau de venituri, adeverinte de la banci sau spitale

find_in_page

Evaluari

Modulul faciliteaza crearea de evaluari personalizate pentru manageri sau subordonati.

Fise ITM

Modulul genereaza fisele care sunt transmise la inspectoratele teritoriale de munca (ITM) ex: Registrul de evidenta in format electronic

Descopera cum pot contribui solutiile noastre la dezvoltarea afacerii tale