Modulul WMS din Solutia Merlin ERP asigura optimizarea proceselor de logistica, stocare, miscare livrare prin automatizarea proceselor din depozit: recepție marfa, depozitare, inventariere, picking, pregatire comenzi, documentele necesare livrarii marfii. Implementarea modulului WMS de management al depozitului / depozitelor ajuta compania sa cunoasca in orice moment nivelul stocurilor pe fiecare produs in parte, sa ofere angajatilor din depozit intrumentele necesare cu ajutorul carora sa pregateasca impecabil fiecare comanda si sa livreze la timpul potrivit fiecare comanda. Modulul interactioneaza cu Modulele Stocuri, Productie, Contabilitate.

BENEFICIILE implementarii modulului WMS al solutiei MERLIN:

  1. Costuri: Reduce costurile operationale prin automatizarea operatiunilor logistice din depozit.
  2. Timp: reduce timpii de picking, livrare comenzi, inventariere, receptia marfurilor, intocmirea documentatiei necesare
  3. Riscuri: elimina erorile de identificare manuala, asigurand exactitate in ceea ce priveste stocurile si reduce riscurile de intarzieri in livrari.
  4. Imbunatateste: relatia cu clientii finali prin livrari corecte si fara intarzieri

AVANTAJELE folosirii modulului WMS din MERLIN ERP:

  • Trasabilitate: imbunatateste acuratetea identificarii produselor in depozite, urmarind miscarea acestora cu ajutorul codurilor de bare
  • Adaptabilitate: ofera mobilitate si ajutor in operare lucratorilor din depozit
  • Automatizare: fluidizeaza livrarile prin automatizarea proceselor de picking
  • Optimizare: Optimizarea stocurilor este realizata prin posibilitatea definirii, la nivel de articol, a informatiilor legate de stocul minim, optim sau maxim si de comanda minima, optima sau maxima. Cu ajutorul acestei evidente, modalitatea de gestionare a stocului sau de efectuare a comenzilor este facilitata.
  • Integrare cu sisteme externe: automatizarile se realizeaza cu echipamente hardware specializate –PDA mobile cu cititoare de cod de bara, cititoare de coduri de bare fixe sau mobile, imprimante cu coduri de bare.

Cele mai recente articole pe BLOG

Adaugare partener

Un CUI este tot ce ai nevoie pentru a adauga un partener in Merlin ERP.

Configurare si generare documente recurente

Aceasta optiune este foarte utila atunci cand vine vorba, spre exemplu, de contractele cu valoare facturabila fixa lunara. Indiferent de moneda stabilita in contract, Merlin ERP face conversia conform cursului BRN…
Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field

Depozite

Gestiuni separate de articole, intr-unul sau mai multe depozite, dupa caz

Picking rapid

Dispozitivele mobile ghideaza angajatii in interiorul depozitului la locatia exacta a produselor din comanda si stabileste drumuri optime in depozit

Stocuri

Verificare stocuri si preturi in timp real folosind terminale cu coduri de bare

Trasabilitate

In orice moment sunt cunoscute stocurile produselor pe serii de lot, termene de expirare, etc.

Inventariere generala

Documentul de inventar initiat in ERP se trimite pe terminalele mobile cu ajutorul caruia se face numararea efectiva

Livrari

Scanare cu dispozitiv mobil pe baza de coduri de bare a iesirilor si generarea automata a facturilor pentru clienti

Descopera cum Modului WMS al sistemului ERP Merlin te poate ajuta sa gestionezi eficient depozitul/depozitele

Menu