Soft IFN

Permite gestionarea activitatii de factoring a institutiilor financiare nebancare. Prin intermediul unui contract de factoring, o societate comerciala furnizoare de produse sau servicii (aderent) urmareste sa incaseze pretul unor facturi inainte de termenul de scadenta. Societatea carea faciliteaza acest lucru poarta denumirea de factor si este o entitate specializata in incasarea de facturi. Aderentul are obligatia de a-i notifica pe clienti ca a cedat creanta sa factorului, iar la scadenta facturilor trebuie sa achite obligatia catre factor.

Softul IFN dispune de un plan contabil specific societatilor de creditare clienti si respecta monografia BNR cu privire la operatiile contabile de acest fel.

Modulul IFN – Credite acordate

1. Gestionarea contractelor de imprumut

  • Numar contract
  • Durata contract
  • Costuri anuale (dobanda anuala si comisioane)
  • Valoare totala contract
  • Verificare diferenta intre suma acordata si suma totala contract (care este suma care mai poate fi acordata)

2. Facturare automata tinand cont de dobanda stabilita in contract (x%)
3. Calculul automat a ratei dobanzii
4. Verificare maturitate credit

Modulul IFN Leasing

1. Gestionarea contractelor de leasing

  • Numar contract
  • Durata contract
  • Costuri contract (comision acordare, analiza, cheltuieli logistica, dobanda anuala)
  • Curs valutar la care se factureaza contractul (BNR; BNR+x%)
  • Scadentar Leasing (import din excel scadentar existent)
  • Alte costuri cu autovehicolul (RCA, CASCO, alte optiuni)

2. Posibilitatea facturarii automate in functie de cursul stabilit in contract (BNR, BNR+x%)

3. Verificare rate ramase de facturat (diferenta intre perioada contactuala si luna facturata)

4. Posibilitatea de reevaluare a leasing-urilor

5. Trimiterea pe mail catre clienti facturile

Cele mai recente articole pe BLOG

Import documente

Trebuie sa inregistrati un numar mare de documente? Cu totii stim ca timpul inseamna bani. De aceea va propunem un utilitar care realizeaza importul de documente in mod automat. Implementarea…

QuickStart HR

Cu ajutorul functiei QuickStart din modulul HR al Merlin ERP se pot extrage informatii sintetizate specifice componentei de HR. Se pot accesa imediat fisele angajatilor si se pot salva in…

QuickStart CRM

Solutia CRM pe care v-o propunem unifica toate informatiile legate de partenerii unei companii, indiferent de industria in care activeaza. Procesele departamentelor de vanzari, marketing si suport clienti sunt inter-conectate …

Generare situatii financiare

In acest articol vom face un exercitiu simplu pentru a demonstra cat de rapid pot fi generate situatiile financiare prin intermediul modulului de contabilitate al Merlin ERP. Astfel  pentru acest…

Descopera cum pot contribui solutiile noastre la dezvoltarea afacerii tale

Menu